30.12.2022 10:12
Надання грошової допомоги від міжнародних організацій
Міністерством у справах ветеранів реалізується спільний з Міжнародною Федерацією Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та Товариством Червоного Хреста України проект щодо надання підтримки особам з інвалідністю внаслідок війни.
Порядок реалізації даного проекту, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 року № 1393, визначає процедуру отримання особами з інвалідністю внаслідок війни грошової допомоги.
Право на грошову допомогу мають повнолітні громадяни України, яким відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” надано статус особи з інвалідністю внаслідок війни I або II групи та відомості про яких внесені до Єдиного державного реєстру ветеранів війни (далі – Реєстр).
Виплата грошової допомоги здійснюється на банківський рахунок заявника у розмірі 4000 гривень на місяць протягом чотирьох місяців незалежно від отримання особами інших видів допомоги.
Розмір отриманої грошової допомоги не враховується під час обчислення сукупного доходу сім’ї заявника для всіх видів соціальної допомоги, що надаються відповідно до законодавства.
Для отримання грошової допомоги особа з інвалідністю внаслідок війни подає на вебсайті eveteran.gov.ua заяву в електронній формі шляхом її заповнення з використанням технічних засобів Міністерства у справах ветеранів.
У заяві зазначаються такі відомості:
1) прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
2) стать;
3) дата народження;
4) реєстраційний номер облікової картки платника податків (серія та/або номер документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, у разі коли особа через свої релігійні переконання відмовилася в установленому порядку від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і має відповідну відмітку в паспорті);
5) унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
6) відомості про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування);
7) серія та/або номер документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
контактні дані (номер телефона та адреса електронної пошти);
9) серія, номер, дата видачі та закінчення строку дії посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни;
10) група інвалідності, дата встановлення інвалідності;
11) міжнародний номер банківського рахунку IBAN, найменування банку.
Після заповнення даних на заяву накладається електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису заявника. Заява блокується для редагування та передається до Реєстру.
Після перевірки статусу особи у Реєстрі знеособлені дані заявника в автоматичному режимі передаються до Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та Товариства Червоного Хреста України для прийняття рішення щодо призначення та подальшої виплати грошової допомоги.
У разі ненадходження коштів або виникнення потреби в зміні міжнародного номера банківського рахунка IBAN заявник може повторно подати заяву на отримання грошової допомоги. Заявнику надається можливість подати не більше однієї заяви впродовж одного календарного дня.
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини